Subject: FW: Vastuskiri loa osaliselt kehtetuks tunnistamise ja projekti koostamiseks nõuete väljastamise kohta
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 09:01:31 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 1:05 PM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastuskiri loa osaliselt kehtetuks tunnistamise ja projekti 
koostamiseks nõuete väljastamise kohta

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Vastuskiri loa osaliselt kehtetuks tunnistamise ja projekti 
koostamiseks nõuete väljastamise kohta ", mis on registreeritud 01.04.2025, 
numbriga 4-5/3-10.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.